Veelgestelde vragen

Meest gestelde vragen

Je kunt de afspraak wijzigen, tot het moment dat deze ingepland is. Indien je de bestelling op het laatste moment toch niet kan aannemen, kun je een bericht via de track & trace pagina naar ons sturen.

Indien je niet thuis bent op het moment dat de bezorger arriveert, zal hij jouw bestelling mee retour nemen. Vervolgens kun je via de button ‘DATUM WIJZIGEN’ zelf een nieuwe leverdatum inplannen. Indien wij zien dat je zelf geen nieuwe datum inplant, zullen wij dit voor je doen.

De dag voor levering ontvang je van ons een e-mail met daarin een tijdskader van 3 uur waarin de levering zal plaatsvinden. Ook kan je via de track & trace pagina de bezorger live volgen, zodat je precies weet hoe laat de bezorger bij je is.

Dit is niet toegestaan. Er moet ten alle tijde iemand aanwezig zijn op het leveradres.

Momenteel is het nog niet mogelijk om je tijdskader te wijzigen als dit niet uitkomt. Je kan wel altijd een bericht naar ons sturen via de track & trace pagina, zodat onze supportafdeling kan kijken wat er nog mogelijk is.

Zodra de bezorger bij je in de buurt is word je gebeld door onze bezorger. Uiteraard dient je telefoonnummer wel bij ons bekend te zijn, controleer dit even op deze pagina bij ‘Jouw gegevens’.

Je ontvangt van ons informatie per e-mail. Ook kan je op de track & trace pagina kijken, hier zul je alle statussen van jouw levering terugvinden.

Bezorging

Dit is niet mogelijk. Er zal altijd iemand op het leveradres aanwezig moeten zijn om de bestelling in ontvangst te nemen.

Dit is toegestaan. Wel adviseren wij om altijd de betaalde factuur bij de hand te houden, hier kan de bezorger om vragen.

Indien je een oud milieu product hebt, zal de bezorger deze voor je meenemen. Let op dat dit product wel (1) leeg, droog en schoon is ((ontdaan van bijvoorbeeld ijs- en voedselresten), (2), geheel ontkoppeld is, (3), intact en compleet is.

Dit is niet toegestaan. Er moet ten alle tijde iemand aanwezig zijn op het leveradres.

Wijzigingen

Wanneer je het leveradres zou willen wijzigen, kun je boven aan deze pagina een bericht naar ons sturen met daarin het nieuwe adres. Wij zullen dan het adres voor je wijzigen en je daarvan een bevestiging sturen.

Wanneer je de bestelling zou willen annuleren, kun je boven aan deze pagina een bericht naar ons sturen. Wij zullen dan de order voor je annuleren en je daarvan een bevestiging sturen.

Status van je zending

In dit geval hebben wij jouw bestelling niet ontvangen van de leverancier. Indien jouw bestelling de status manco heeft willen wij je vragen om de actuele status van jouw bestelling in de gaten te houden en ook contact op te nemen met de verkoper. Zodra de manco is opgelost kun je via deze pagina een nieuwe afspraak inplannen.

Na het ophalen van je product sturen wij het product de volgende dag terug naar de opdrachtgever, welke vervolgens de terugbetaling in gang zal zetten. De terugbetaling loopt dus ook via de verkopende partij.

Wat vervelend dat er schade is ontstaan aan het product of aan de woning. Om dit op te lossen kun je een e-mail sturen naar schades.vermissingen@firstlogistics.nl, geef daarin kort aan wat er is gebeurd. Onze schadeafdeling zal vervolgens samen met jou de schade in behandeling nemen om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen.